Monday 15 July 2013

PERASAAN

Assalammulaikum..salam ramadan ,harap tak terlambat tuk mengucapkan semua nie,dah 6 ramadan dah.macam tak percaya dah sekjap masa berlalu..tentang perasaan ini ,aku punn tak tahu nak mula dari mana ,sekarang nie,perasaan aku nie ade macam2 .risau ,gelisah ,happy ,xsedap hati ,ikutkan cerite semua ada lah ..aku punn tak tahu kenapa ,hmmm dengan keadaan sekarang yang telah berlaku ,mungkin ini semua dugaan, ok ,alhamdulilah result upu punn dah keluar ,bersyukur ke hadrat Ilahi ,aku dapat UPM serdang ,aku xmenjangka pun akn dapat ,then kalau dapat itu adalah rezeki ,rasa serba salah punn ade ,sebab aku bukanlah dari keluarga yang senang ,sebab aku dari keluarga yang biasa2 aje , korang punn paham2 lah kan , macam2 kat kepala ku ni berfikir ,Hanya Allah saja yang tahu..hanya Dia yang mampu menolong aku sekuarga , mudah-mudahan rezeki kami murah ,aminn , aku harap kat sana nanti aku boleh survive dan mendapatkan result yg bagus dan cemerlang ,aminn ,dan aku tahu semua tu perlukn usaha yg gigih , bukan senang untuk berjaya ,pasti perlu untuk melalui hari2 yg sukar . semakin umur meningkat nnie ,,aku rasa pemikiran aku lebih matang , dan tahu untuk memikirkan yg terbaik ,insya Allah :) ,aku harap semuanya berjalan dengan lancar ,aminn ,tolong doakan untuk aku sekali ea ,aku nak tolong keluarga .

No comments:

Post a Comment